
Over
De Südstadt in München is een echte allrounder: geen klassiek restaurant, maar een plek waar je terecht kunt voor eten, drinken, een potje tafelvoetbal of darten. De sfeer is ontspannen en ongedwongen, precies zoals je dat wilt na een lange dag. Ze omschrijven het zelf als 'Essen, Trinken & Versinken' – en dat zegt eigenlijk alles.
Naast (vegane) burgers en bier kun je er ook terecht voor live muziek, met een focus op independent, beat en soul. De Südstadt organiseert ook regelmatig evenementen zoals After-Work-avonden, waarbij je gezellig een biertje drinkt terwijl er livemuziek gespeeld wordt. Een echte buurtplek met karakter.
Check-ins
Nog geen check-ins. Wees de eerste!
Nog geen reviews
Wees de eerste die een review schrijft!